My wordpress photoblog

Hårddisk strul.

I helgen nu så skulle jag kolla på skidskytte över Plex (är ett hemmabio system till mac och pc) Men glöm att det fungera. Ljud kom men ingen bild. Så jag gick ut och kollade om det var någon annan som hade samma fel.
Hittade inget men jag tänkte jag avinstallerar plex och installerar det på nytt så allting blir rent.
Ni som varit hos mig vet ju att mina hårddiskar har gjort ett väldigt oväsen. När jag hade installerat om plex så fungerade helt plötsligt dom utan ett ända problem. så skumt.
Plus att samma dag som detta händer så kommer Plex ut med en ny uppdatering där de fixar svtplay med mera. visst är det skumt?

Just nu så sitter jag och bara längtar efter min nya dator som är här någonstans i Sverige. Så tills den kommit hem så får jag sitta och rulla tummarna och glo på Scrubs.

Ett svar

  1. Åh nej jag längtar mer efter att hålla om dig!

    mars 21, 2011 kl. 5:14 e m

Kommentera

