My wordpress photoblog

Något varmt!

Nu så klagar man om värmen. Vi svenskar verkar aldrig vara riktigt nöjda? Vi klagar om kylan och sen klagar vi om värmen, vi klagar om regn, vi klagar om snö. Nu när jag klagat färdigt om oss svenskar så ska jag bara säga vad vacker en klar blå himmel kan vara. Jag fyllde nyss 30 och då fick jag en upplevelse av mina föräldrar, bror och släktingar. Fick välja lite olika men den som lockar mest är nog att få flyga luftballong. Så när ni tittar upp mot molnen kan ni ju se om ni får syn på en ballong jag kanske är där och svävar! 

Kommentera

