My wordpress photoblog

Önskan uppfylld

Tänk att igår så önskade jag att det skulle bli lite regn och åska, och i natt så rullade åskan över himlen. Tänks så friskt och lätt luften känns nu! Och nu har också mitt huvud blivit lättare. Visst det ser lite tråkigt ut ute men det får man ju leva med nu. Nu är det inte långt kvar till jag ska åka till jobbet. Så nu får jag snart packa ner kameran och man vet ju aldrig vad man möter när man är ute alltid kul att ta lite unika bilder!

Skriv gärna en kommentar eller 2 jag gillar att få något att läsa!

Ett svar

  1. Förstår inte heller att du inte vaknade du som sover så lätt 😉 ❤

    juni 10, 2011 kl. 12:40 e m

Kommentera

