My wordpress photoblog

Bisysslor

Det är dag som denna som man sitter inne och gör nästan ingenting. Själv sitter jag just nu och pysslar med mina bilder. Skapar en liten bibliotek för mina Favorit bilder som jag ska lägga upp i mitt galleri! Får se om Jonte kommer förbi sen och hjälper mig att komma från mitt självkritiska svacka! Jag tycker det är väldigt svårt att hitta bilder som jag tycker är bra och som är värda att lägga upp. Det är lite därför det är så få på min blogg!

Funderar på att lägga upp alla som jag någonsin tagit då kan ju ni se dem och så låter jag er bestämma!

Det tåls nog att tänka på! Måste komma på en lösning på hur jag snabbt och smärtfritt kan få upp bilderna på bloggen!

Någon som har en ide?

Kommentera

