My wordpress photoblog

Dröm

Satt och kollade på fotoutrustning, och funderade lite på vad jag skulle behöva i min ryggsäck. Hittade iaf nu vad jag verkligen önskade mig! Ett Canon EF 24-70/2,8L USM och ett Canon EF 100-400 F/4,5-5,6L IS USM visst är de vackra. http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=10415155

Man får ju verkligen allt här, ett bra telezoom för djur och natur bilder. Och ett bra porträtt, reportage objektiv. Men det är ju som sagt en väldigt saftig nota. Köper jag dem så kommer jag skriva här och ni lär ju se bilderna!

 

Kommentera

