My wordpress photoblog

Canvas

Nu har jag äntligen hunnit att sätta mig ner och blogga igen. Nu är det bara lite för varmt sitter just nu på min balkong och njuter av skuggan. Nu blåser det iaf lite.

Har märkt att det är ett ökat intresse på min blogg och galleri. Kul att folk är intresserad och vill ha mina bilder.

Jag skickade in två bilder till M REKLAM & MEDIA. För att trycka ut på Canvas tänkte se om det är något att ha, någon kanske vill ha bilder på på väggen istället för datorer. Och igår måndag ringer de och jag åker ut då för att se hur det går till, självklart så frågade jag först om det gick bra. Det var väldigt intressant. En utskrift tog ungefär 18 minuter.

Sakta men säkert och vad snyggt det blev. Skulle vara kul att lära sig mer om det. Ännu roligare att ha en sådan maskin själv! Men men lite för dyrt för den vanliga människan.

Medan maskinen tuffade på så stod jag och Jonatan pratade. Tänk vilken skillnad det kan bli på bilder när de är utskriven. De blir så mycket mer levande.

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag bara köpa ramar och sedan fästa upp dem.
Någon som har en ide på var man kan hitta billiga ramar?

 

Vad trött man blir när det är så varmt. Ett litet tips på vad man kan dricka nu ta en stor kanna vatten fyll med kallt vatten ta en halv lime och en halv citron krama i och lägg i is och om man vill ha det lite sött socker men jag dricker det utan socker. Mycket friskare. Så svalkande och gott. Nu har jag druckit nästan en liter vatten med citron och lime så nu blir det en liten utflykt från datorn.

Och när ni nu är på sidan skriv en kommentar eller två. Är ni intresserad av en bild säg bara till!

2 svar

  1. Fredrik

    Tjena Crille! Fina bilder! Vad ska du ha för bilden på eken? Inramad och klar.

    //Fredrik Bremer f.d Fredrik Svensson

    juli 1, 2011 kl. 6:00 f m

    • Hej Fredrik. Det beror på vilket mått du vill ha?

      juli 1, 2011 kl. 8:13 f m

Kommentera

