My wordpress photoblog

Nyss inramade bilder.

Hittade en till mysig bild över Karlskrona. Jag Kände bara att jag måste slänga upp den.
Hoppas ni inte har något emot det!

Jag var på ikea i söndags och hittade en väldigt snygg ram. Och framförallt billig! Kostade bara 99 kronor och perfekt till A4 bilder.

Valde att rama in två bilder en av dem har faktiskt blivit min favorit. Ni kan aldrig gissa vilken?

Annars har jag suttit typ 8 meter upp i luften idag och skruvat ner plast tak!

Kommentera

